L'atracció musical de Llorer

La bandautora barcelonina ha guanyat el Premi Èxit del darrer Sona 9

| 10/12/2013 a les 06:59h

Líder indiscutible de Llorer, Laura Forner ha demostrat la seducció i versatilitat de la seva veu en totes les proves del concurs Sona 9. Després d'arribar a la final, la formació barcelonina es va endur el Premi Èxit.



Participar al Sona 9 ha estat per a Laura Forner una motivació per a la formació i estabilització del grup: “Llorer era una cantautora en solitari que arran del Sona 9 s’ha convertit en un projecte de bandautora consolidat”.
Amb el pas pel concurs el grup ha compartit moments intensos: “L’experiència només ens ha aportat que sensacions molt positives”. La barcelonina recorda amb nostàlgia les proves que van haver de superar per arribar a la final, i n’hi ha una en què es van sentir molt còmodes: “Gravar a la Bucbonera amb Miqui Puig i Tomàs Robisco ha estat la més reconfortant. Érem com uns nens a Disneyland, mirant amplificadors, el Hammond, guitarres d’alta gamma... La relació va ser molt bona des del principi, i ens van fer sentir com a casa”. Segons la bandautora, el destí d’un grup no depèn d’un premi: "Però el Sona 9 és un projecte engrescador per poder trobar l’empenta".
Arxivat a: Enderrock