Pantaleó i la seva Reina

Els guanyadors del Premi Joventut del Sona 9 2014 publicaran aquesta primavera el seu primer disc

| 03/02/2015 a les 10:04h

El quintet terrassenc Pantaleó ha anat per feina i ja té enllestit Reina Victòria, un treball de gran qualitat musical i alta sensibilitat emocional amb el pop com a referència.


Després de participar a la final del Sona 9, la banda liderada per Gerard de Pablo no va trigar ni un mes a tancar-se a l'estudi Bucbonera Records de Caldes de Montbui, i amb l’ajuda de Tomàs Robisco a la producció tècnica va donar forma a les onze cançons que componen Reina Victòria, el seu debut discogràfic.

Els de Terrassa hi han recuperat alguna de les cançons de la maqueta que van presentar al Sona 9, com “Strauss”, “Faquir” i “Hotel Terrassa”, i també hi han inclòs la fantàstica “Yuhmi”, tema que van gravar durant les proves del Sona 9 amb la producció de Joan Pau Chaves.

Pantaleó tenen la intenció de publicar aquest primer disc a la primavera. Pop d'alta graduació amb tocs preciosistes, combinat amb unes lletres farcides d'històries quotidianes.
Arxivat a: Enderrock