videoclips

La versió més compromesa i conscient de Zoo a «Palestine»

El grup valencià estrena «Palestine», la seva nova cançó, que ve acompanyada d'un videoclip

Zoo: «Ha estat una carrera molt intensa per intentar mantenir-nos a l'alçada»

| 17/05/2019 a les 15:21h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, El Diluvi, videoclips, zoo, valencia, Panxo, Palestina, Pupil·les
Zoo participarà al Festival Solidari per Palestina el dissabte 18 de maig
Zoo participarà al Festival Solidari per Palestina el dissabte 18 de maig | Bernat Almirall
Zoo torna més solidari i compromès que mai amb la seva nova cançó i videoclip, Palestine. El tema s'origina durant el setembre del 2018 quan el grup valencià viatja a Palestina per participar en el Festiclown, festival itinerant que recorre diferents pobles i camps de refugiats per compartir música i experiències amb els palestins. Les lletres profundes de Panxo sumades al mestís beat creat per Toni Fort 'Pollet' resumeixen perfectament les vivències de Zoo en territori palestí i el conflicte que s'està desenvolupant allà.


Panxo, cantant i líder de Zoo, ha creat una lletra emotiva i irreverent que reflecteix el dia a dia del poble palestí a l'exili, i al mateix temps agraeix l'acolliment rebut per part de totes les persones que els van acompanyar en aquesta experiència tan especial i irrepetible. Aquesta lletra es combina a la perfecció amb el beat creat pel Pollet, saxofonista i percussionista de la banda, que adapta l'estil inconfusible del grup valencià amb les harmonies i melodies tan característiques del Pròxim Orient.

Tot aquest projecte es completa amb un videoclip realitzat per Enrique Carillo de Refugio Creativo, que va acompanyar Zoo en el seu viatge a Palestina i va documentar tota l'experiència. La banda actuarà aquest dissabte 18 de maig a la sala República (València) en el marc del Festival Solidari de Palestina, organitzat per BDS País Valencià, on també participaran altres bandes com El Diluvi o Pupil·les.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais