Un Ressupó amb Joan Dausà

Celrà acull fins al 26 de juliol petits concerts a la fresca

| 18/07/2012 a les 14:59h
Arxivat a: Enderrock
La música i la gastronomia es retroben en una nova edició d’El Ressupó, festival de format familiar i de proximitat amb petits concerts que es poden viure de ben a prop. Enguany va estrenar les nits del festival el 12 de juliol el grup Senyors Tranquil i la seva proposta de cançó-pop. Avui li toca a Joan Dausà i els Tipus d'Interès.


Les cançons de Jo mai mai (Cameo, 2012) seran les protagonistes d'aquesta segona nit d'El Ressupó, un festival que proposa concerts davant la Fàbrica de Celrà. Joan Dausà presentarà el seu disc de debut al festival molt ben acompanyat del quintet Els Tipus d'Interès. Música a l'aire lliure que el proper dijous (26 de juliol) protagonitzarà Joan Colomo i les cançons de Producto Interior Bruto Vol. 2 (BCore).

Sopars a la fresca
En aquest entorn també es podrà gaudir d'un sopar a la fresca de la mà de La Fàbrica, amb un plat especial segons l'artista del dia i la seva procedència. Per a més informació i reserves cal trucar al telèfon 972 494 759.


Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais