Actualitat

Enderrock a la Universitat

Un any més, Grup Enderrock participa a l'assignatura Història de la Música Popular en Català del màster Música com a Art Interdisciplinària de la UB

| 05/05/2018 a les 10:00h

Gerard Quintana a 'La Nit dels Sopa'
Gerard Quintana a 'La Nit dels Sopa' | Gemma Martz
Del 7 de maig al 4 de juny, Grup Enderrock conduirà un any més l'assignatura Història de la Música en Català del màster Música com a Art Interdisciplinària de la Universitat de Barcelona. Seguint la dinàmica que es va iniciar fa dos anys, les sessions es dividiran en una primera part exclusiva als alumnes del màster i una segona oberta al públic en què tocaran en directe alguns dels músics convidats, com Gerard Quintana, Joan IsaacJaume Arnella o Carles Dènia.

L'assignatura, que coordinen els musicòlegs Jaume Carbonell i Maria Salicrú-Maltas, es desenvoluparà durant set sessions, cadascuna dedicada a una època i/o estil per oferir una visió global de la història de la música popular en català.

Les parts obertes al públic general tindran lloc del 7 de maig al 4 de juny a l'Aula de Música de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona, de 18 a 20 h. A continuació detallem cadascuna de les set sessions:

Dilluns 7 de maig
Presentació i Cançó Tradicional I, amb Maria Salicrú-Maltas i Jaume Arnella

Dimecres 9 de maig
Cançó Tradicional II, amb Jordi Martí i Marc Egea

Dilluns 14 de maig
La Nova Cançó, amb Joaquim Vilarnau i Joan Isaac.

Dimecres 16 de maig
La musicació de la poesia en català, amb Helena M. Alegret i Carles Dénia

Dimecres 23 de maig 
El pop dels 60-70 i el rock laietà, amb Jordi Novell i Joan Fortuny.

Dilluns 28 de maig
El pop-rock en català dels 80 a l’actualitat, amb Lluís Gendrau i Gerard Quintana

Dilluns 4 de juny 
El jazz dels 80 a l’actualitat, amb Pere Pons i Albert Bover.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, Lluis Gavaldà, Carles Dènia, Joan Isaac, Jaume Arnella, UB, Enderrock, actualitat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.