El trap és el protagonista de la nova campanya de civisme encarregada per la concessionària del TRAM, el tramvia que fa servei dins l'Àrea Metropolitana de Barcelona. L'objectiu era adreçar-se a la gent jove, i que la campanya es difongués a les xarxes socials.
La campanya és una idea de l'agència de publicitat Paradise Falls. Aquesta idea era fer un trap dirigit a la gent jove sobre civisme, i relacionar-ho amb la filosofia d'Immanuel Kant. A partir d'aquesta idea van contactar amb Christian Flores, un creador de peces molt virals com la de "
Velaske, yo soy guapa?" o la de
Marilyn Monroe i Andy Warhol. El seu estil es caracteritza per saber combinar humor, història i música, fet que el va convertir en la persona ideal per agafar aquest projecte.
El creatiu Christian Flores és també l'autor de la cançó, a més de l'intèrpret del trap que s'hi interpreta. El
look recorda poderosament els gags de
Monty Python apel·lant als principals filòsofs de la història, i la irreverència formal dels personatges de
South Park.