31FAM, Suu i Maria Jaume comencen a girar amb l'AIEnRuta

La Sra. Tomasa i Jimena Amarillo són els altres artistes dels Països Catalans seleccionats per la iniciativa

| 25/01/2023 a les 16:30h

31FAM en directe
31FAM en directe | Juan Miguel Morales
Aquest gener ha arrencat el primer cicle d'hivern i primavera de la 28a edició d'Artistas en Ruta. La iniciativa impulsada per l’Associació d’Artistes Intèrprets o executants d’Espanya (AIE), portarà fins al juny setze grups per sales d'arreu de l'Estat espanyol perquè tinguin la possibilitat de sortir del seu circuit local. 31FAM, Suu, La Sra. Tomasa, Jimena Amarillo i Maria Jaume són els cinc artistes seleccionats provinents dels Països Catalans.

El grup sabadellenc de trap 31FAM començarà a Madrid (3 de febrer, El Sol) i també passarà per Saragossa (19 de maig, Gorila). Alhora també deixarà empremta per tres indrets diferents dels Països Catalans: Mislata (6 de maig, Rpvblicca), Maó (16 de juny, Es Claustre) i Palma (17 de juny, Es Gremi). Maria Jaume serà una de les altres artistes que també arrencarà aquest cicle a Madrid, concretament a Vesta el 9 de frebrer. Les altres dues actuacions les durà a terme a València (11 de febrer, 16 toneladas) i a Saragossa (5 de març, Lata de Bombillas).

Per la seva banda, Suu també començarà aquesta gira a Madrid (5 de maig, Ochoymedio) i oferirà fins a tres concerts als Països Catalans: dos a Alboraia (19 i 20 de maig, La casa del Mar) i a Maó (10 de juny, Es Claustre). La representant del País Valencià Jimena Amarillo ja va fer el seu primer concert fa dues setmanes a Donostia, mentre els altres tres concerts programats són a Oviedo (27 de gener, La Salvaje), Vigo (24 de febrer, La Fábrica de Chocolate) i Osca (11 de març, El Veintiuno). La Sra. Tomasa també va oferir el seu primer concert el cap de setmana passat al teatre madrilenya Eslava. A més d'aquest concert, la banda actuarà a Granada (27 de gener, Sala El Tren), a Sevilla (28 de gener, Fanatic), a Villalva (14 d'abril, Sala Totem) i a Bilbao (15 d'abril, Stage Live).

Més enllà dels cinc artistes dels Països Catalans, l'Artistas en Ruta també ha programat altres artistes d'arreu de l'estat espanyol com l'andalusa Carmen Xía, el canari Said Muti, el duet aragonès Lady Banana o la banda basca de folk electrònic Neomak.
 
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, aie, AIEnRuta, actualitat, festivals

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.