Xazzar i Els Amics de les Arts, en concert a l'Expressió Directa

| 28/03/2009 a les 07:00h

Xazzar i Els Amics de les Arts són els protagonistes del quart concert del cicle Expressió Directa, que se celebra aquesta nit al centre cultural La Farinera del Clot de Barcelona. Ambudes formacions presenten disc: Xazzar acaba de publicar el seu segon treball, Històries desencantades (Kasba) i Els Amics de les Arts estan girant la seva tercera entrega discogràfica, Castafiore Cabaret (Pistatxo Records). El cicle Expressió Directa és una iniciativa del setmanari Directa i de la Farinera del Clot per donar sortida a noves músiques alternatives.
Xazzar són una jove formació de Barcelona que, partint de la música balcànica, explora sonoritats de perfil acústic que van del pop al folk o el cabaret. Han girat per infinitud d’escenaris d’arreu de l’Estat espanyol, des del Mercat de Música Viva de Vic al Tradicionàrius, passant per les festes de la Mercè o el circuit estatal Artistas en Ruta. A la Farinera presentaran les cançons del seu segon disc, acabat de sortir del forn: Històries desencantades (Kasba, 2009). Un treball més intimista i personal, on sense oblidar l’aspecte festiu del seu directe, cerquen la trascendalitat en la quotidianitat.
Els Amics de les Arts són un quartet imprevisible i indefinible a mig camí de la cançó i el pop. Un còctel surrealista que arriba a la seva màxima intensitat a Castafiore cabaret, disc que han autoeditat amb el seu propi segell discogràfic, Pistatxo Records, i que pot descarregar-se gratuïtament de la xarxa.  
Els pròxims concerts del cicle Expressió Directa són El Belda i el Conjunt Badabadoc i El Nota (25 d’abril, tercer aniversari del setmanari Directa) i At Versaris i Asstrio (30 de maig).
Arxivat a: Enderrock