Estrenes

Pep Sala participa en el nou «BoigxTu» d'Uri Santafé & Lamliki i Aion

Estrenem el videoclip de «Boigxtu» d'Uri Santafé & Lamliki i Aion, i la col·laboració de Pep Sala

| 10/10/2024 a les 12:30h

Aion, Pep Sala i Uri Santafé
Aion, Pep Sala i Uri Santafé
Uri Santafé (Beatneeks) i Aion s’han unit per fer junts, amb els productor Lamliki i Acon, una cançó de desamor. Per donar força a la tornada, han anat a buscar un dels grans himnes catalans en la matèria, “Boig per tu” de Sau. Però per què fer servir un sàmpler, si en pots tenir el compositor original cantant-la amb tu? Així, els músics han convidat Pep Sala a interpretar l’emblemàtica tornada, però amb un revestiment electrònic i d’autotune que s’allunya d’aquella balada rock inicial.
 

“BoigxTu” esdevé en mans d’Uri Santafé & Lamliki, Aion i Pep Sala una cançó de pop electrònic que, i malgrat que el desamor i la nostàlgia en són l’eix temàtic principal, convida a ballar. El videoclip que acompanya la peça —on també apareix Sala— està enregistrat davant del pantà de Sau, per evidenciar l’homenatge a la banda que ens va regalar fa més de tres dècades l’himne “Boig per tu”.

Aquesta cançó és el darrer avançament del nou àlbum del tàndem que formen Uri Santafé & LamlikiNGU (Delirics, 2024), previst per a finals d'aquest mateix mes, el segon àlbum des del seu debut conjunt amb l'EP Vulnerable (Delirics, 2023).

Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, estrenes, Uri Santafé, Lamliki, Aion, Pep Sala, actualitat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.