videoclips

Sandra Monfort encara el 2025 «Beneïda»

La cantant pedreguerina estrena el nou senzill del pròxim EP

| 31/01/2025 a les 12:30h

Sandra Monfort
Sandra Monfort
Marala plega, però Sandra Monfort comença el 2025 forta i beneïda. Avui el trio que comparteix amb Clara Fiol i Selma Bruna s’acomiada definitivament dels escenaris, a l’Auditori de Torrent, i Sandra Monfort estrena nou senzill en solitari, el clam a la vida “Beneïda”.
 

Al nou tema, la pedreguerina fa un cant de celebració a la vida, després de patir una dura malaltia aquest 2024, i també un homenatge a la llengua i cultures valencianes. Monfort es visualitza en la cançó protegida pel llorer, un angelet, i una “copeta d’aigua beneïda” davant d’un dimoni que va anar a buscar-la, i a qui va “agarrar amb gràcia de les seus barbes” i va fer fugir. “Que jo només tinc un desig, poder morir-me de velleta i acompanyada dels meus”, canta l’artista, que després també aprofita per reivindicar que “no hi ha res més bonico que els nostres parlars (...) la meua pàtria dolça i guapa on dormir tranquil·la quan vinga la parca”.
 
Tot plegat, ho entoma en una cançó on també celebra i festeja amb ritmes de reggaeton, combinats amb elements més tradicionals com la dolçaina –que interpreta Cristina Marti—, o l’ús del mode frigi. La producció ha estat a càrrec de la mateixa Sandra Monfort i Tristan Esparza, i el videoclip que acompanya la peça ha estat obra d’Elisa Serret Morato i Fátima Jaques Pascual.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, videoclips, Sandra Monfort, actualitat, Marala, edrvalencia

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.