Una de les figures més polièdriques i indesxifrables de l'escena balear és Miquel Serra. Amb més d'una dècada de bagatge publicant cançons, l'any 2021 l'eivissenc resident a Manacor va guanyar el Premi Enderrock Especial del Jurat de la Música Balear 2021 per Cançons de Joan Serra (Foehn Records, 2021). Aquest 2025, l'afronta amb la publicació d'un nou disc, Consolacions (Foehn Records), del qual avui estrenem el doble senzill d'avançament "El dit / Entrant a la teva casa".
"El dit / Entrant a la teva casa" són dues de les cançons que conformaran Consolacions. Igual que la resta de temes del disc, són petites píndoles de curta durada interpretades essencialment per la veu i la guitarra de Miquel Serra. A través de metàfores, el cantautor reflexiona sobre l'amor, la mort, l'absència o el record. Aquest senzill, per això, no inclou la versió d'"El dit" que sortirà al disc, sinó una primera maqueta provisional que Serra va gravar de forma casolana.
El videoclip està escrit, dirigit i interpretat per Bernat Mas s'Esmolador i filmat i editat per Javier Garcia Larín. Primer, a "El dit", mostra un home nu, que desperta al mig del bosc i agafa una barra de pa. En la segona part,"Entrant a la teva casa", es veu l'eclosió d'un ou de canari, que segons el mateix Garcia Larín "va néixer femella i encara piula, vola i ja té descendència".
Tot el disc Consolacions ha estat gravat per Jorra Santiago amb una gravadora analògica de quatre pistes i ha estat mesclat i masteritzat per Pep Toni Ferrer. Aquest nou treball es complementarà amb un petit llibre amb el mateix títol i editat per l'editorial Moll.


.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.gif)


