Engega la lV edició de Jazzorrilla

| 28/05/2009 a les 13:00h

Amb un assaig obert a càrrec de Los Guachos, formació liderada pel pianista i compositor Guillermo Klein i amb músics de l’alçada de Chris Cheek, Bill McHenry, Miguel Zenón o Jeff Ballard, es va posar en marxa ahir dimecres 27 de maig la IV edició de Jazzorrilla, Cicle de Jazz de Badalona. Durant cinc setmanes el badaloní Teatre Zorrilla, acollirà la celebració d’un cicle independent que, tot i la seva joventut, gaudeix del reconeixement dels aficionats i el sector del jazz al nostre país.
Enguany el certamen compta amb la presència de dos noms de prestigi del jazz internacional: Los Guachos (que actuaran avui dijous 28 de maig) i Kenny Garrett (que ho farà el dissabte 30 de maig). Ambdós artistes realitzaran una actuació en exclusiva a Catalunya.
La presència del cor nord-americà Central Baptist Church Gospel Choir of New York (dimecres 1 de juliol), l’actuació doble del trio de Joan Díaz amb Sílvia Pérez, presentant el llorejat treball We Sing Bill Evans, i del quartet format per Dave Pybus, Toni Saigi “Chupi”, Jules Bikoko i Caspar St. Charles (divendres 5 de juny) i la presentació de l’espectacle Guillermo Klein & Girona Jazz Project (dijous 18 de juny) completen un cartell que també reserva un espai a formacions emergents del jazz català com Sargent Pepper’s Jazz Band (divendres 29 de maig) i Luca Tondena Quartet (divendres 12 de juny).
Arxivat a: Enderrock