Estrenes

El Lleig canta entre «Dipòsits de gas»

Estrenem en primícia el nou senzill del rocker tarragoní El Lleig, «Dipòsits de gas»

La cançó és el primer avançament del disc 'Fins que no em quedi veu', que es publicarà el 13 de juny

| 29/05/2025 a les 14:30h

El Lleig
El Lleig | Arxiu Rambla Discos
El Lleig, projecte del músic tarragoní José Galdrán, ens regala en primícia "Dipòsits de gas", el primer senzill del nou disc Fins que no em quedi veu (Rambla Discos, 2025), que es publicarà el pròxim 13 de juny. Aquest nou treball arriba després dels discos El fum que tant molesta (autoeditat, 2022), ...i bocins (autoeditat, 2021) i Trossos (autoeditat, 2020).


"Dipòsits de gas" explica la història d’una parella en un paisatge que El Lleig coneix de prop, els dipòsits de gas de Tarragona. La lletra, plena d’imatges quotidianes i doloroses, parla del record, l’amor i la dificultat d’aprendre a deixar anar. Tot plegat, amb una instrumentació rockera senzilla que posa el focus en el missatge.

El videoclip de la cançó s’ha rodat als voltants dels dipòsits de gas de Tarragona, un paisatge industrial i proper que funciona com a escenari simbòlic d’aquesta història. "Dipòsits de gas" ha estat composta, tocada, gravada, produïda, mesclada i cantada íntegrament pel mateix José Galdrán.
 
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, El Lleig, estrenes, actualitat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.