Actualitat

Dept. torna amb nous temes i concerts

El grup manresà publicarà un EP de cançons inèdites

De moment, ha anunciat un concert a Vic pel novembre i un a Barcelona, el desembre

| 01/10/2026 a les 19:20h

Dept. el 2011
Dept. el 2011 | Carles Rodríguez
Dept. torna. I ho farà per la porta gran, amb nou EP i, de moment, dues dates de directe ja anunciades abans que acabi l’any: el 21 de novembre a la Cabra de Vic i el 18 de desembre a la sala Wolf de Barcelona. 
 

 
Enguany se celebra un quart de segle del primer disc de la banda, Estació zero (Música Global, 2001), nascuda en realitat l’estiu de 1999 a Manresa. Ja amb aquell àlbum, el grup de David Rosell (veu i guitarra), Txero Albà (teclats), Pere Borralleras (baix) i Gabi Codina (bateria) va guanyar el Premi Enderrock a millor grup revelació per votació popular.
 
L’últim –i setè– disc d’estudi que va publicar Dept. va ser La perfecció del caos (autoeditat, 2013), tot i que l’últim que vam sentir d’ells va ser el 2014 amb la gira d’aniversari i el disc a Dept. 1999-2014 (Música Global, 2014), que porta 15 anys d'història resumits en 30 cançons, algunes regravades, remesclades i remasteritzades, i dues de noves: “Vivint i convençut” i “Elixirs”.

 
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Dept.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.