
La formació Itaca Band segueix al peu del canó amb la seva aposta musical festiva. Després d'haver fet gira per diferents espais escènics del territori amb el disc La Selva (Estudis Kasba, 2011), el grup torna amb un EP digital que ofereix en descàrrega directa i gratuïta des del seu web.
A l'EP hi ha dos dels senzills que més es podran sentir a la nova gira d'Itaca Band. Aprofitant el nou tour, anomenat La vuelta al mono, els músics han incorporat un trombó a la formació i uneixen ritme, energia i una força explosiva que té en el seu eix principal el mestissatge en estat més pur.
A la gravació del primer disc, que van presentar omplint de gom a gom la Sala 2 de l'Apolo, hi van col·laborar artistes tan destacats com La Pegatina o Sr Wilson, i el treball ha comptabilitzat fins a dia d'avui 10.000 descàrregues.
Els pròxims concerts d'Itaca Band són el 18 de maig a la sala La Trobada de Reus i el 26 de maig a la Festa Major de la ciutat d'on són originaris, Montcada i Reixac.





.gif)

