Mishima, Love of Lesbian i Vetusta Morla actuaran al BAM

El festival celebra el 20è aniversari en el marc de la Mercè

| 06/09/2012 a les 15:00h

Els dies 21, 22 i 23 de setembre Barcelona acollirà els concerts del BAM. El cartell d'enguany el protagonitzen 46 propostes d'estils ben diversos repartides en sis escenaris. Grups com The Kooks, La Iaia, Maria Rodés, Txarango, Joan Colomo i Bigott no faltaran a la cita musical de les Festes de la Mercè.   


Avui el BAM ha presentat en roda de premsa la seva programació completa. Divendres 21 de setembre arrenca el festival a la plaça Reial amb el hard-rock dels catalans '77 (Seventy Seven), el rock psicodèlic de Howlin Rain i el rock alternatiu dels reunificats The Dream Syndicate. L'espai que formen la plaça de Joan Coromines i la plaça dels Àngels, on els concerts s'alternen de manera intermitent, oferirà una nit de pop-folk amb artistes de la talla d'Isaac Ulam, Joan Colomo, Mates Mates, Hola A Todo El Mundo, Sonny & The Sunsets i Bigott. Per la seva banda, el pop-rock de Vetusta Morla, Mishima, Maika Makovski i Very Pomelo sonarà al Parc del Fòrum. 
La segona jornada, dissabte 22 de setembre, destaca pels grups que tocaran a l'escenari de l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm: The Kooks, Love of Lesbian i La Iaia. Enmig d'altres propostes que tindran lloc durant la mateixa nit, el Parc del Fòrum acollirà els granadins El Puchero del Hortelano, els cada cop més populars Txarango, Rapsusklei & The Flow Fanatics, i Che Sudaka, que celebren el desè aniversari. 
El festival tancarà diumenge 23 de setembre amb només tres escenaris,
la plaça Reial, la plaça de Joan Coromines i la plaça dels Àngels. Entre altres, hi actuaran Doble Pletina, Joaquín Pascual, La Estrella de David, Lidia Damunt i Los Punsetes. Maria Rodés aprofitarà per estrenar disc, Sueño Triangular, seguida de Seward i el francès Woodkid, amic i col·laborador de la cantant Lana del Rey.
Arxivat a: Enderrock