Nyandú i Empty Cage, protagonistes de la Festa del Sona 9

Els guanyadors de les dues darreres edicions actuaran el 18 de desembre a l'Antiga Fàbrica Damm

| 25/11/2012 a les 07:00h

El Sona 9 i Estrella Damm et conviden a la Festa del Sona 9 amb la presentació del disc de Nyandú i amb Empty Cage com a convidats. Serà el 18 de desembre: a les 20 h s'obriran les portes de l'Antiga Fàbrica i a les 20.30 h començarà el concert. Hi vols anar?
 

L'origen de les absències (Música Global, 2012) és el resultat d'haver guanyat el Sona 9 2011: per fer realitat aquest treball, Nyandú han tingut la producció de Valen Nieto (Raydibaum), a qui defineixen com "a més d'una bellísima persona, un gran músic". El proper 18 de desembre el faran sonar en directe a l'Antiga Fàbrica Damm, juntament amb el blues-rock dels flamants guanyadors del Sona 9 2012, Empty Cage.

Vols venir?
Si vols assistir a aquest doble concert gratuït tan especial, envia un correu electrònic a [email protected] especificant el teu nom i cognoms, telèfon i DNI. Entre tots els que escriviu sortejarem entrades dobles perquè pugueu gaudir de la festa-concert del Sona 9.
Arxivat a: Concursos