El Sona 9 reuneix els seus poetes i músics

Coriolà i Fem Fem musicaran el poeta Pau Gener en directe al Koitton

| 24/10/2012 a les 14:59h

Aquest dijous 25 d'octubre al Koitton Club de Sants, el poeta Pau Gener presentarà el seu darrer llibre en una festa de presentació on també hi haurà Fem Fem i Coriolà, dues bandes que l'han musicat arran de la seva participació al Sona 9.


La poesia i la música sempre han estat molt lligades dins el món de l'art i la cultura en general. El proper dijous 25 això quedarà demostrat a la nova sala de Sants, el Koitton Club (C/ Rossend Arús, 9), on Pau Gener presentarà el seu nou llibre de poemes, titulat L'home a l'aigua.
En aquesta presentació, Gener es farà acompanyar de diferents músics que han compost cançons a partir dels seus poemes, com els grups del Sona 9 Fem Fem i Coriolà, que interpretaran en format acústic el poema "Algun dia et vindran a caçar" –que va formar part d'una de les proves del concurs, i que també van adaptar altres formacions, com Les Atxes i Xiu Xiu Plàstic–.
A l'àudio que acompanya aquesta notícia podeu escoltar la versió que Fem Fem va fer en directe a la semfinal del Sona 9 al Mercat de Música Viva de Vic.

Arxivat a: Enderrock