Standstill té un nou disc al forn

Treballen en un espectacle més dinàmic anomenat 'Cénit'

| 10/01/2013 a les 06:59h

Amb Adelante Bonaparte (Buena Suerte, 2010) Standstill van ser considerats per la crítica dels Premis Enderrock els autors del millor disc en altres llengües: aquesta primavera presentaran disc i espectacle. Ara són a l'estudi enregistrant aquestes noves cançons.


El micromecenatge ha permès a Standstill finançar el seu nou projecte, a través d'aportacions dels seguidors, que podran descarregar-se el disc, obtenir-lo en format físic i vinil i també aconseguir una samarreta amb la imatge del nou treball. Van engegar la campanya l'estiu passat, i continua oberta.
Encara no se sap el títol del disc, però l'espectacle es dirà Cénit i deixa de banda el caràcter intimista de l'anterior (Rooom) per oferir un xou més energètic i catàrtic, pensat per a sales i festivals (i no per a auditoris amb butaques). El grup ja ha anunciat algun concert, com el que oferirà al festival Sonorama d'Aranda de Duero l'agost del 2013.
Arxivat a: Enderrock