Una setmana de luxe amb el BarnaSants

Albert Pla, Antònia Font, Joanjo Bosk i Pau Alabajos, els artistes més destacats

| 18/02/2013 a les 15:00h

Aquesta setmana segueix el BarnaSants amb un cartell de luxe. Dotze grups i artistes de l'escena musical catalana actuen per presentar el seu últim disc, entre els quals Joanjo Bosk, Albert Pla, Antònia Font, Rafa Pons, Dídac Rocher i Pau Alabajos.


Joanjo Bosk amb el seu Cançó per Elna, avui dimarts a La Seca - Espai Brossa, serà l'encarregat d'obrir la programació del BarnaSants d'aquesta setmana. El dijous continuarà amb el duet de Gemma Humet i Pau Figueres a l'Atelier (Barcelona) i Ramiz a Luz de Gas, presentant Lo mejor de lo que nadie escuchó.
Divendres és el dia més atapeït, amb Seis Pájaros de un Tiro, que presenten a Luz de Gas Donde pasan nadas; Albert Pla i la seva Manifestación més antisistèmica al Teatre Joventut (l'Hospitalet de Llobregat); Antònia Font, que també toquen al Guitar Fest BCN, presentant Vostè és aquí (Robot Innocent, 2012) a l'Atrium (Viladecans), i Rafa Pons, que assumeix el gran repte de fer un racital històric al Palau de la Música Catalana.
Dissabte Manel Joseph presenta el seu primer àlbum en solitari, Rimas baratas (Km, 2012), a Luz de Gas; Lluís Pastor i el seu fill Pedro Pastor s'uneixen per presentar Qué fue de los cantautores? (Flor de Jara, 2012) a l'Auditori Barradas (l'Hospitalet de Llobregat), i Dídac Rocher, dins el marc de l'Any Espriu, presenta al Teatre Principal d'Arenys de Mar Minotaure i Teseu, un recital basat en l'escriptor de Santa Coloma de Farners.
Tancant la setmana, diumenge actuen Paco Enlaluna al Koitton Club presentant Bufones y antihéroes i Pau Alabajos a l'Auditori Barradas (l'Hospitalet de Llobregat) amb Mural del País Valencià, en homenatge al poeta Vicent Andrés-Estallés.

Arxivat a: Enderrock