Els Catarres, sota l'alzina centenària

El segon concert del festival serà dissabte 20 de juliol a les 22 h

| 09/07/2013 a les 06:59h

La proposta musical Vesprades sota l'alzina tancarà la setena edició amb Els Catarres i el grup escollit de l'Aglà 2013 que tocarà sota l'arbre centenari del Mas Querol, Nuri Total. La sinergia entre l'entorn i la música fan de les Vesprades una cita obligada per a tots els amants de les arts i la natura.


De ben segur que entre totes les postals que Els Catarres han anat recopilant al llarg del territori, no n'hi deu haver cap amb la singularitat de Fonollosa (Bages). Declarada 'Arbre Monumental de Catalunya', l'alzina centenària acull des del 2007 diferents concerts per gaudir a la fresca de la màgia que desprèn.
Són molts els grups que han passat ja per aquesta localitat de la Catalunya central per oferir un concert natural a l'ombra nocturna de l'alzina: Els Amics de les Arts, Cesk Freixas, Anna Roig i l'Ombre de Ton Chien, Gerard Quintana... A banda d'artistes de renom de l'àmbit català, Vesprades sota l'Alzina aposta en cada edició perquè grups de petit format es puguin promocionar i arribar així a més públic.
El primer concert sota l'alzina d'aquest any va tenir lloc el 22 de juny. Andreu Rifé va presentar el disc Ping Pong (DiscMedi, 2012) i va interpretar el seu gran èxit "Fil de llum", considerada la millor cançó d'autor del 2013 pels Premis Enderrock. El duet Jo Jet i Maria Ribot va ser un dels escollits de l'Aglà 2013, que va precedir el cantant i actor de la sèrie Polseres Vermelles.
El 20 de juliol el teloner dels d'Aiguafreda serà Nuri Total, un trio eclèctic que no deixarà indeferent a ningú amb l'espectacle A la vida passen coses.
Les entrades es poden comprar per internet o bé el mateix dia dels concerts. Es podrà accedir al recinte a partir de les 21 h, però els concerts començaran una hora més tard.

Passeig nocturn
Per preservar el territori i tenir cura del medi ambient, l'organització proposa que els assistents deixin el cotxe a Fonollosa i accedeixin a l'alzina de Querol tot caminant, en un recorregut de no més de 15 minuts. Des de les 20.45 h, sortiran grups que guiaran el camí. En aquest cas, aconsellen que es porti una llanterna.
Arxivat a: Festivals, Festivals