Sona9

L'Emperador, recepta de pop i grans melodies

El grup valencià és un dels 18 grups seleccionats pel Sona9 2017

| 07/08/2017 a les 15:00h
Arxivat a: Enderrock, L'Emperador, Sona9 2017, Sona9
L'Emperador
L'Emperador | Xepo W.S.
Tot i que a L'Emperador no els agradin les etiquetes, el pop i les grans melodies són les eines dels valencians per facturar una bona cançó.

La proposta: Fem cançons que sonen pop, rock o indie. Creguem que cadascuna és un món i elles són les que demanen un tipus d’instrumentació diferenciada.
La trajectòria: Portem molts anys en el món de la música i alguns ja són músics des de menuts! Tots confessem un gran amor per la música i això ens fa continuar. 
Els orígens: Hem tocat a grups com Copo, Capitan CousteauThe Dirt Tracks. Ara mateix combinem L’Emperador amb altres bandes com Lost River Bastards o Testarosa. 

Components: Carles Arnau (baix), Víctor Vila (bateria), Rafael Vicente (guitarra) i Toni Requena (guitarra i veu).

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais