Víctor Naranjo, "transitant" a la sala Bikini

| 08/03/2006 a les 16:30h

Víctor Naranjo (veu, guitarres i piano) és una barreja de cantautor poètic i rocker irreverent, que segons explica, es deixa endur, simplement, pel que li surt de dins. Un veritable outsider que va a la seva bola, i que intenta fer-se un lloc en el panorama del pop-rock en català. Ha editat un disc, Proposo un gran joc (DiscMedi, 2005), i el seu segon senzill "Transitant", està sonant en diverses emissores de ràdio i ha aparegut en diversos programes de televisió.
Víctor Naranjo vol donar un pas més per a donar a conèixer la seva música, "amb la premissa de divertir divertint-me", diu el cantant. Naranjo ha decidit fer un nou salt en la seva carrera, enregistrant i editant en un CD el concert Transitant a la Bikini, que realitzarà en aquesta coneguda sala de Barcelona el proper divendres 10 de març. Del disc se'n faran 10.000 còpies que es regalaran amb la revista Enderrock.
Víctor Naranjo pujarà a l'escenari de la Bikini a les 21h. Ho farà amb la col.laboració d'artistes i amics, com Alfonso Mora, Meritxell Naranjo –la seva germana–, Rafa Pons, la ballarina de dansa oriental Nuur Ydalga o Toni Solà, saxofonista de la Banda de Buenafuente.
Tots aquells que estigueu interessats a assistir al concert de Víctor Naranjo, podeu fer un correu electrònic en aquesta direcció.
Arxivat a: Enderrock