
Pistola. Foto: Arxiu Enderrock
El bateria d'Els Amics de les Arts, Ramon Aragall, surt de la rereguarda i avança cap endavant per presentar el seu projecte en solitari. Mostra les seves credencials en un debut que ha titulat Perfil (DiscMedi), i aquest dilluns 16 a l'espai musical interpretarà "El camerino de la Scala de Milà".
"Pulgars" és la cançó que ha escollit Pistola, cantautor manacorí d'univers surrealista, per actuar en directe aquest dimarts 17 a Enderrock TV. L'endemà el rock'n'roll s'apoderarà del plató amb l'arribada d'El Hombre Trankilo: el cantant, guitarrista i compositor Ricard Rabella presentarà el segon disc, Mentiras y halagos (La Produktiva Records, 2015).
Amarcord Grup Vocal és una de les formacions que van participar a la segona edició del concurs televisiu de TV3 Oh Happy Day, i aquest dijous 19 interpretarà "Gerónimo". Íntim, casolà i minimalista, Toni Jiménez tancarà la setmana amb "El escondite", un dels temes que inclou el seu nou EP, Canciones tristes para domingos de lluvia (La Produktiva Records, 2015).
Enderrock TV es pot veure de dilluns a dijous a les 22.45 h i divendres a les 21.45 h a El Punt Avui Televisió, i en horaris específics a una vintena de televisions locals associades a La Xarxa.






.gif)


