Arriba el Tilt Festival, el certamen d'arts visuals i sonores de Perpinyà

| 25/04/2006 a les 07:00h

La sala Elmediator de Perpinyà organitza com cada any des del 26 d'abril al 6 de maig el Tilt Festival, un certamen d’arts visuals, escèniques i sonores que ha esdevingut una de les referències més interessants del gènere a l’Estat francès. Com cada any, dins del festival s’organitza el Clip’n'Remix, un concurs de remescles musicals i visuals que per primera vegada aquest 2006 s’obre a artistes de la Catalunya Sud.
El Clip'n'Remix us proposa de realitzar en un sol dia un videoclip d'un minut o una remescla d'àudio d'un minut i mig a partir d'una selecció de cançons d'artistes proposats per les revistes Les Inrockuptibles (Estat francès) i Enderrock (Països Catalans). Cada participant s'ha d'inscriure sol o en equip al concurs (màxim dues persones) i disposarà d'un dia sencer (el 30 d'abril) per realitzar la remescla o el clip de la cançó, que descobrirà aquell mateix dia.
Els guanyadors, escollits per un jurat del que formen part mànagers, empreses discogràfiques, periodistes, productors i representants de festivals, rebran un premi de 3.000 euros pel millor videoclip i 1.000 euros per la millor remescla.

Arxivat a: Enderrock