Coet, a passar-ho bé

Mira el clip de "Gripau", del seu debut

| 13/09/2016 a les 07:00h

Fa només tres dies que els santboians Coet van començar a fer circular el seu disc de debut, Passi-ho bé (autoeditat, 2016). Guanyadors del Premi Èxit del Sona9 2015, es preparen per enlairar l'àlbum aquesta tardor.
Coet. Foto: Juan Miguel Morales

Si els també santboians Trau  van titular el seu debut Déu vos guard (DiscMedi, 2015), Coet no podien ser menys, i en una petita provocació juganera cap als seus "enemics eterns", tal com els anomena tot somrient el cantant Jordi Castany, el seu primer disc es titula Passi-ho bé (autoeditat, 2016). Els dos grups han passat pel Sona9 en edicions diferents i actuaran junts a casa: dissabte 10 de setembre als jardins de l'Ateneu santboià, en el marc del festival Altaveu, en una nit que compartiran amb Quimi Portet i on els pop-rockers locals aprofitaran per presentar i publicar el seu primer disc. A Enderrock.cat pots veure el videoclip d'una cançó que ja és un dels himnes del grup: "Gripau".



No és casualitat que les imatges del clip siguin de la banda a l'escenari, i és que el grup ha enregistrat el disc en directe als estudis The Room de Barcelona: "Trobàvem que fer un disc d’estudi quedava molt sintètic i s’aïllava del que transmetem. A la gent li poden agradar més o menys els nostres EP anteriors, però s’enganxa al coet escoltant-les en directe. Volíem transmetre tot aquest sentiment al disc. N'estem molt satisfets, ha quedat molt fresc i natural, no enganyem a ningú", valora el cantant.

#seràfort

El quintet té moltes ganes d'emprendre el viatge de presentació. El primer enlairament, que va coincidir amb la sortida del disc, va ser al festival Altaveu, i el grup ha deixat clar a les xarxes socials que aquest mes #seràfort. Una setmana després d'actuar a casa tocaran a Vic, com a grup convidat per tancar la semifinal del Sona9 2016 que se celebrarà al Mercat de Música Viva. D'aquí a uns dies anunciaran més dates de tardor.
Arxivat a: Enderrock