La revista d'aquest desembre també inclou entrevistes amb Samantha, que presenta el primer disc en solitari, Nada (Música Global / Universal, 2020); Eduard Iniesta, que fa un pas cap al rock d'autor amb l'àlbum Trajecte animal (DiscMedi, 2020); Gessamí Boada, que publica la seva segona referència, On començo jo (Microscopi, 2020); Segonamà, que presenta un r'n'b personal al seu tercer disc, Erial (Música Global, 2020), i l'inconfusible Tomeu Penya, que ha publicat l'EP Natura (Blau, 2020).
La revista també inclou dos reportatges d'història musical. D'una banda, repassem la influència del cantautor de Seta Georges Brassens a la cançó catalana, a les portes del seu centenari. De l'altra, recordem l'accidentat pas del genial guitarrista Jimi Hendrix per Palma de Mallorca, l'estiu de 1968. Allà, el músic de Seattle va coincidir amb un altre il·lustre, Llorenç Santamaria, que parla a la revista de tota la seva carrera, reconeguda recentment amb el Premi Enderrock de la Música Balear a la Trajectòria 2020.
Altres continguts de la revista son un repàs als XV Premis Ovidi, els III Premis Enderrock de la Música Balear, el XIII Premi Miquel Martí i Pol i la crònica de la final del Concurs Sona9, on va imposar-se del pop íntim i elegant del quartet manacorí Reïna.
A la secció Acords i desacords opinen Arnau Tordera i Ariadna Oltra, i la de Músics & Cellers és la cantant Magalí Sare qui visita el celler Albet i Noya, a l'Alt Penedès. Sílvia Pérez Cruz i Javier Colina protagonitzen La foto del mes, mentre que a El disc del mes Jordi Bianciotto analitza i comenta l'àlbum En nom de la ferida (Right Here Right Now, 2020), d'Ivette Nadal i Pascal Comelade.
Portada Enderrock 311 Foto: Foto: Michal Novak