Actualitat

La Fundació UdG i Casa de la Música impulsen un postgrau de management i gestió musical

L'objectiu és oferir una visió global, integradora i especialitzada del sector musical a estudiants i professionals de l'àmbit

| 15/09/2022 a les 12:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, postgrau, universitat de girona, universitat, sector musical, actualitat, Fundació UdG, Casa de la Música, UdG
Imatge il·lustrativa
Arxiu
La Fundació Universitat de Girona i Casa de la Música han treballat conjuntament per impulsar el Postgrau en Management i gestió musical, que arrenca el seu primer curs d'aquí a un mes. El postgrau pretén oferir una visió global, integradora i especialitzada de les diferents baules que formen la cadena de valor de la indústria musical, des de la creació fins al públic. Per aquest motiu té el doble objectiu de, per un costat, formar estudiants perquè esdevinguin emprenedors i s'integrin el sector musical -ja sigui en management, contractació, producció o comunicació, entre altres-, però també ajudar a professionals en actiu a millorar les seves capacitats i adquirir les competències necessàries per progressar en el sector.

El postgrau està format per 30 crèdits repartits en sessions magistrals –presencials i virtuals– i tallers en entitats professionals del sector. També, hi haurà la possibilitat de realitzar pràctiques no obligatòries en empreses i institucions de l'àmbit cultural. Les classes començaran el dimarts 18 d'octubre, i s'impartiran dimarts virtualment i dijous presencialment al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona.
 
El curs va adreçat a graduats universitaris d'especialitats de branques relacionades amb el sector, professionals o semiprofessionals i titulats de cicle formatiu superior que puguin acreditar coneixements en l'àmbit. La titulació en Management i gestió musical té múltiples sortides professionals dins de l'àmbit cultural i musical, com ara management, booking, organització i programació d'esdeveniments, producció discogràfica, comunicació i màrqueting, gestió empresarial, consultoria de la indústria o gestió de públics i xarxes socials.
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.