A finals del mes de maig, el jurat del Sona9 2023 va seleccionar els 30 grups i solistes que formen part d'aquesta nova edició, i que ja hem pogut escoltar en directe als concerts preliminars de Barcelona, Lleida, Tarragona, Manresa, Girona, Andorra, València i Palma. Ara, durant l'agost, coneixerem, una per una, les propostes classificades de la fase preliminar de la 23a edició del concurs. Avui us presentem el raper barceloní ill.
LA PROPOSTA: Musicalment és un desordre controlat. Li agrada innovar, i això el porta a tenir molts registres diferents.
LA TRAJECTÒRIA: Fins al 2022 tota la seva música quedava en el seu cercle proper, però aquell any el van seleccionar per al Maleducats Radar, on es va endur el vot del públic. Més tard, va guanyar també el Concurs d’Artistes Emergents de Taradell.
EL REPTE: Volen arribar al màxim de gent sent fidels a la música que els agrada fer. Cançons que transportin a altres llocs i que facin desconnectar per un moment d’aquest món.
ELS REFERENTS: Els primers artistes que va escoltar i reconèixer van ser Eminem, Skrillex i Tristam. Més endavant es va introduir en el món del trap amb Recycled J, The Weeknd i P.A.W.N. Gang.
ELS COMPONENTS: Guillem Tió Surós (veu i producció).

Carles_R-8612_copia.jpg)




.jpg)






.gif)


