L'objectiu de la plataforma consisteix a recaptar diners, a través d'un micromecenatge —és a dir, d'aportacions de diferents inversors—, per poder dur a terme diferents projectes. En el cas de la música, és sovint usat per finançar la producció dels discos i/o les edicions físiques d'aquests, a més de videoclips, etc. Els projectes que realitzen una campanya a Verkami ideen un sistema de recompenses per a tots aquells que fan aportacions econòmiques en línia amb la inversió feta.
Avui presentem una nova proposta que es troba en plena campanya a Verkami: l'enregistrament del primer disc del projecte Huialfàs.
HUIALFÀS
Huialfàs és un projecte format per 34 músics provinents de diferents llocs del món, residents a Mallorca i Catalunya, i dirigits per Miquel Bennàssar. L'objectiu d'aquest és rescatar les melodies que omplien el camp de Sa Pobla els segles passats, i arranjar-los per a orquestra de jazz —amb secció de corda, instruments tradicionals i veu—. D'aquesta manera, la proposta és també un homenatge a la vila de sa Pobla, al seu llegat cultural i a la tasca de cantadors i folkloristes.Per poder finançar l'enregistrament, així com la mescla i la masterització, i també cobrir les despeses del concert de presentació, Miquel Bennàssar ha iniciat una campanya a Verkami. Es pot col·laborar de manera desinteressada, però també hi ha diferents recompenses segons la quantitat aportada, amb una còpia del CD, l'aparició en els agraïments, una entrada al concert de presentació, o les partitures dels temes, entre altres.

.jpg)












.gif)


