El primer concert el va oferir l'octet osonenc Pelat i Pelut, que amb una hora van fer un bon repàs dels seus dos treballs d'estudi: Flor al cul (Segell Microscopi, 2021) i Termomix (Segell Microscopi, 2024). El concert va engegar amb els dos senzills del darrer disc, "Fem la morsa" i "Em peta" per ràpidament passar a reeditar la col·laboració estiuenca amb Edu Esteve a "Cala mar", que el badaloní va publicar ara fa un mes. Tampoc no hi van faltar altres temes altament ballables com la batxata "Mama" -en què el cantant Xevi Abril va agafar la seva guitarra acústica- o "Camina lluny" en què, en la versió d'estudi, també cantava l'excantant de Txarango Alguer Miquel.

Pelat i Pelut al Clotilde Fest 2024 Foto: Sergi Núñez
Sense oblidar els seus inicis com a banda de versions, Pelat i Pelut també va deixar un popurri amb diferents versions. Enmig del tema final, "La nineta dels meus ulls", va deixar picades d'ullet a temes discotequers icònics de totes les èpoques com "Take on Me" del duet noruec A-ha, "Stereo Love" del duet romanès Edward Maya & Vika Jigulina i "L'amour toujours" del dj italià Gigi d'Agostino.
Després d'una sessió intermèdia de DJ Bulma Beat, va arrencar l'actuació de Sexenni, que va obrir el concert amb diferents cançons del darrer disc Supernova (Delirics, 2023), com ara el tema homònim, "Supernova", "Houston" o els ballables "Filla del dimoni" i "Antipánico", en què els cantants Andrés Sánchez, Xavi Pons i Albert Melcion s'anaven intercanviant a la veu principal. Tampoc van faltar-hi els hits estiuencs com "Bora bora", força corejada entre el públic, i "Per la borda", que recorda al Sexenni més primerenc en què les melodies de vents tenien un paper molt protagonista.

Sexenni al Clotilde Fest 2024 Foto: Sergi Núñez
Al mig del concert, també hi va haver un sorprenent sorteig d'uns auriculars que Albert Melcion va llançar aleatòriament al públic i que va ser el preludi per a veure diferents canvis d'instruments. El baixista Pep Saula va passar als teclats i el guitarrista Marc Monclús va agafar el baix per a interpretar més temes de Supernova com "Mariachis" i la balada "Anestèsia", menys conegudes per al gran públic, però no per això menys interessants. La traca final la van propiciar, com no podia ser d'altra manera, dos dels temes més coneguts del sextet lleidatà: "Grup de pop" i "De lao".
Al Clotilde Fest 2024 encara li queda una darrera cita: el pròxim dimecres 24 de juliol amb la programació de Flaixbac amb Coco i Figa Flawas.