La fira professional del País Valencià comptarà amb un bon nombre d'artistes valencians com el veterà cantant de folk Miquel Gil; la membre de Marala Sandra Monfort; el guitarrista Borja Penalba; el trio de Muro Cactus; l'artista urbana de Benimaclet Colomet; la cantautora de la Vall d'Albaida i semifinalista del concurs Sona9 2024 Àgueda Segrelles; i el grup encapçalat per l'algemesí Yeray Calvo Novembre Elèctric. També s'hi podrà veure la cantant de música urbana Abril; el duet de folk i electrònica Palmer; l'històric projecte de folk Urbàlia Rurana; la contrabaixista i guitarrista Martina Sabariego; el duet exconcursant del Sona9 2023 Seserino; el grup de rock Hey Zuri; o el projecte per a públic familiar Trobadorets.
Tampoc hi faltaran altres projectes valencians de tota mena com la cantant Anna Millo; el grup de death-punk Deaf Devils; el cantaor Niño de Elche; el grup de desert rock Laverge; el trompetista de jazz Pepe Zaragoza; el grup d'indie Platz; el pop d'avantguarda de Pau Corea; la formació de rock tranquil Santero y Los Muchachos; el grup de música llatina Doña Manteca; el músic de pop-fusió Tacho; i la cantautora de pop electrònica Xenia; a més dels grups de rock Bernal, Pantaje, Mala Gestión i Johnny B. Zero.
Des de Catalunya i les Balears, baixaran a la capital de la Plana Alta diferents artistes com Alba Careta i Henrio, Donallop, Mar Pujol, La Prenda Roja o el grup catalanomadrileny Faneka; des d'Euskal Herria, hi haurà propostes com Gorka Urbizu, Rüdiger i Hofe x 4:40; des de Galícia, hi passarà el grup de folk Fillas de Cassandra. Des d'altres punts de la península Ibèrica, es podran sentir les sevillanes Adiós Amores, els malaguenys Orina, el murcià Maestro Espada o els extremenys Sanguijuelas del Guadiana.




.jpg)








.gif)


