El cantant barceloní Mama Dousha publicarà a principis de l'any vinent un nou disc titulat La criolla (Promo Arts Music, 2025). El nom del treball fa referència al cabaret barceloní dels anys 20, que es va convertir en un espai contracultural de la ciutat per on passava tota la faràndula nocturna.
Aquest nou treball es presentarà el pròxim 3 d'abril a La Paloma dins de la programació del festival Strenes. Serà un espectacle únic que pretén recuperar l'esperit i l'atmosfera que es vivia a la sala del barri del Raval a principis del segle XX. Les entrades es posaran a la venda avui a les 20 h al web de l'artista i del festival.
El barceloní Bruno de Fabriziis va començar la seva trajectòria musical en solitari el 2019 i s'ha consolidat dins del panorama gràcies diferents èxits de cançons com "Que chevere", "Sant tornem-hi" i, sobretot "Rikiti", que va aconseguir ser una de les cançons més escoltades a les ràdios catalanes durant diversos mesos i també es va situar com el tema més buscat a Shazam a Barcelona durant tres setmanes.

_Roser_Gamonal.jpg)












.gif)


