Sona9

Cloe Riembau, Jupyker i Babaflow es presenten a la novena preliminar del Sona9 2025 a Salt

La cantant d'indie-pop bisbalenca, el cantant de hip-hop de Tortellà i el traper banyolí han actuat a la novena preliminar del concurs

El triple concert ha tingut lloc a La Mirona de Salt

| 20/06/2025 a les 20:15h

Cloe Riembau, Jupyker i Babaflow a la novena preliminar del Sona9 2025, a la sala La Mirona de Salt
Cloe Riembau, Jupyker i Babaflow a la novena preliminar del Sona9 2025, a la sala La Mirona de Salt | Carles Rodríguez
Aquesta tarda s'ha celebrat el novè concert preliminar del Sona9 2025, que ha tingut lloc la sala La Mirona de Salt. S'hi ha descobert el projecte de la cantant d'indie-pop bisbalenca Cloe Riembau, el projecte de hip-hop del cantant tortellanenc Jupyker i el traper banyolí Baba flow.

Aquest penúltim concert preliminar arrencarà amb la bisbalenca Cloe Riembau i la seva barreja d'indie-pop amb cançó d'autor. Acompanyada d'una banda formada per baix, bateria i teclats, la cantant ha presentat temes com "Si te'n vas" i "Res no quedarà". També ha versionat un covilatà seu com Mazoni amb el tema "Purgatori", que ha interpretat tan sols a guitarra i veu. Ha tancat la seva actuació amb "De maig a juny" i "Les hores".
 

Cloe Riembau a la novena preliminar del Sona9 2025 a La Mirona Foto: Pau López

 

Tot seguit, ha estat el torn del tortellanenc Jupyker. El seu projecte de hip-hop meticulós i d'influència nord-americà s'ha presentat a partir d'una selecció dels dos darrers EPs: Àpats, flors amors i samples (autoeditat, 2024) i El tercer home (autoeditat, 2025). Ha començat precisament "El tercer home" i "Megalòman." Ha repassat altres cançons com "Floretes a la tomba" i "Flâneur", amb les veus gravades de Jovedry i Vinnie Kairos, respectivament, Ha tancat amb "Veles e vents", basada en un text d'Ausiàs March, i "Moderneta".
 

Jupyker a la novena preliminar del Sona9 2025 a La Mirona de Salt Foto: Pau López


Per últim, s'ha pogut sentir l'afrotrap del banyolí Babaflow, conegut per impartir tallers de rap per a joves i adolescents amb el projecte educatiu “Ritme & Flow”. Ha presentat diverses cançons com l'antibelicista "Stop de War", el drill suau d'"Agraït" o la reivindicativa i festiva "Rap en català", el primer tema que el banyolí va escriure en català. Per al final, ha deixat algunes de les seves cançons inèdites en català com "Catadécalé" i "A conta gotes", amb mencions a Lamine Yamal.
 

Babaflow a la novena preliminar del Sona9 2025 Foto: Pau López

Les preliminars del Sona9 culminaran el dimecres 25 al Teatre Terra i Mar de Palma (Mallorca).
  
Especial: Sona9
Arxivat a: Enderrock, cròniques, Sona9, 25Sona9, Sona9 2025, 25sona9, actualitat, jupyker, babaflow, Cloe Riembau

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.