La cerimònia de la NIT ENDERROCK del 26 de març serà retransmesa en una coproducció de 3Cat i La Xarxa, i es podrà seguir a través de TV3, iCat, les ràdios i televisions locals, la plataforma La Xarxa+ i el portal web Enderrock.cat. L’esdeveniment s’emetrà en directe a partir de les 21:30h per l’emissora iCat i les televisions i ràdios locals de Catalunya, la plataforma La Xarxa+ i el portal Enderrock.cat, conduïda pels periodistes Josep Martín i Lali Giner. Per quart any consecutiu, TV3 també emetrà la cerimònia completa en diferit abans de la mitjanit i es podrà seguir per la plataforma 3Cat. TV3 oferirà un programa resum especial dedicat als PREMIS ENDERROCK amb els moments més destacats de la gala, el dissabte 28 a partir de les 19.30 h, i també es realitzarà un programa musical de resum amb les principals actuacions, que s’emetrà pel Canal 33 i estarà disponible a La Xarxa+.
PROGRAMES ESPECIALS DES DE L’AUDITORI
Els PREMIS ENDERROCK DE LA MÚSICA CATALANA 2026 comptaran amb la realització de programes especials i connexions en directe. Durant la gala hi haurà un ampli desplegament amb més de mig centenar de periodistes de diaris, ràdios i televisions nacionals i locals, diaris digitals i publicacions especialitzades, així com diversos influencers vinguts d’arreu dels Països Catalans.L’emissora musical pública iCat farà un gran desplegament per cobrir l’esdeveniment des de la pre-gala i durant la gala. El programa Independents, dirigit per Josep Martín, s’emetrà de 19 a 20h, i a més, l’emissora realitzarà una programació especial des de la catifa vermella, de 20 a 21:30 hores, presentat per Franc Lluís Giró, realitzador del programa Nota de veu, Alberto Gadel i Gal·la Castelltort, presentadors del Loft. Per la seva banda, el programa La Tarda de Catalunya Ràdio, conduït per Francesc Garriga, i La Selva de TV3, dirigit per Xavier Graset, també connectaran en directe amb la catifa vermella. A més, s'activaran els equips de la plataforma digital Som Eva i 3Cat Cultura per realitzar cobertura de l'acte, que dissenyaran els propis equips digitals. Durant la gala també hi ha previstes connexions en directe al TN Vespre de TV3.
Pel que a la XAL, els espais Via15 presentat per Vanessa Raja i 180º conduït per Jèssica del Moral i les xarxes socials de La Xarxa seguiran l’esdeveniment en directe per parlar amb els artistes, grups i personalitats assistents abans d’entrar a la sala. Un cop fetes les emissions pels diferents mitjans, la gravació quedarà disponible a les plataformes digitals de 3Cat (OTT) i La Xarxa +, que inclourà un programa especial resum amb totes les actuacions de la gala dels premis elaborat per Grup Enderrock.














.gif)

