Actualitat

​El ‘Paradís’ de Júlia Colom és el millor disc català de l'any segons els Premis MIN

La valldemossina va recollir el guardó a la categoria de millor àlbum en català

 La barcelonina Lia Kali va rebre també un Premi de la Música Independent al millor videoclip

​Queralt Lahoz i Lia Kali estan multinominades als Premis MIN

| 01/04/2026 a les 13:00h

Guardonats als Premis MIN 2026
Guardonats als Premis MIN 2026 | Arxiu Premios MIN
La valldemossina Júlia Colom va publicar la passada tardor el nou disc Paradís (La Castanya, 2025), on parla d’ideals generacionals, de fites que no acaben d’arribar i de sentiments tal vegada lletjos, però ben humans. I per aquest treball, la setmana passada ja va recollir dos guardons: el Premi Enderrock 2026 al millor disc de cançó-pop d'autor de l’any i el Premi MIN al millor àlbum en català.


 
A la gala d’entrega de guardons dels Premis de la Música Independent, que es va celebrar el 25 de març al Gran Teatro de Córdoba, també es va reconèixer l’obra de la barcelonina Lia Kali amb el guardó a millor videoclip per “Renacer” (dirigit per Ismael De La Trinidad ). Així mateix, la barcelonina també va ser distingida, l’endemà, amb el Premi Enderrock a millor disc en llengua no catalana segons la crítica per Kaelis (Propaganda pel Fet!, 2025).


Els gran guanyadors a la nit dels MIN van ser el gallec Carlos Ares i la canària Valeria Castro, que van recollir tres dels sis guardons als quals estaven nominats. La gala va comptar amb les actuacions de Rufus T. FireflyQueralt LahozSanguijuelas del GuadianaÇantamartaRuthVera Fauna i Las Rodes—.-
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, Júlia Colom, Premios MIN, Premis MIN, Lia Kali

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.