Actualitat

The Tyets descobreix que «Era això!»

El duet maresmenc estrena la seva nova cançó d'estiu

| 26/06/2026 a les 00:01h

The Tyets
The Tyets
The Tyets ha publicat avui la seva primera cançó del 2026. Després d'un inici d'any marcat per ser protagonistes al programa La Travessa VIP de 3Cat, el duet mataroní ha presentat la seva particular cançó d'estiu: "Era això", un tema ple de bon rotllo i de clara vocació pop.


"Era això" és un tema desacomplexadament pop que busca remetre a la senzillesa i el bon ambient imperant durant les vacances d'estiu. Amb aquella frase tan simple, però sovint certa 'Sempre volem massa i necessitem poc', The Tyets deixa que amb la bona companyia dels amics no cal gaire cosa més per a passar-ho bé. A escala musical, el tema ha estat produït per Pep Saula (Sexenni) i juga amb guitarres acústiques que duen la base rítmica, guitarres elèctriques que adornen i complementen les melodies de les veus i sintetitzadors per engrandir la tornada.
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, the tyets, actualitat, videoclips, era aixo

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.