Broadway es trasllada a la ciutat comtal

L'espectacle 'Harlem Swing' segueix al Victòria

| 16/05/2012 a les 06:59h

L'espectacle és una fidel reproducció del musical de Broadway conegut com a 'Ain't Misbehavin'', que ha aterrat a Barcelona convertit en 'Harlem Swing'. Des d'enderrock.cat hem sortejat dues entrades dobles per gaudir del concert.


El llegendari musical de Broadway anomenat Ain't Misbehavin' arriba a Barcelona amb nou nom. Rebatejat amb el títol Harlem Swing, l'espectacle torna a terres catalanes després d'haver-hi desembarcat per primera vegada l'any 1983. Fins al proper 27 de maig el Teatre Victòria de la ciutat comtal acollirà el particular homenatge al jazz popular de peu de carrer del barri de Harlem dels anys vint, amb la música de Thomas Wright 'Fats' Waller.
La història sobre la qual es basa el fil argumental de Harlem Swing és la d'un club de jazz de la localitat de Harlem en què dos homes i tres dones canten, ballen i flirtegen al ritme dels temes de 'Fats' Waller, un pianista llegendari que al musical s'acompanyarà de sis músics més.

Els guanyadors
Avui a la nit serà Joan F. el que assistirà a l'actuació gratuïtament gràcies a Enderrock.cat, i demà dijous serà Judith E. l'afortunada que viurà la seva nit al més pur estil Harlem. Felicitats als guanyadors!
Arxivat a: Concursos