Anna Roig i l'Ombre de Ton chien Foto: Noemí EliasDesprés de Bigoti vermell (Satelite K, 2011), Anna Roig i l'Ombre de Ton Chien tornen als estudis del guitarrista de la banda Magí Batalla per donar forma a un nou llarga durada. De moment no han donat gaires detalls, però a través de les xarxes socials i el seu web explicaran el procés de gestació del tercer disc.
Anna Roig es desmarca de les històries dels dos darrers treballs en un àlbum més contemplatiu i orgànic: “És una recerca personal i d’anàlisi; la natura hi és present, però no n’és la base temàtica”, comenta. De fet, en una de les cançons l'artista es compara amb el mar.
El disc sortirà a la venda al setembre i a partir d'aleshores el grup iniciarà una gira de presentació per teatres i auditoris.






.gif)

