El hardcore de Kop

Sortegem tres exemplars del seu darrer disc, 'Acció directa'

| 10/05/2011 a les 06:59h
Arxivat a: Concursos
La marca de Kop passa per la distorsió: ritmes contundents als quals cal sumar un discurs combatiu que ha marcat la banda des del seu naixement, a principi del 1992. La seva última remesa de cançons es titula Acció directa (Propaganda pel Fet!, 2010), i en tenim tres exemplars per sortejar.


Juan Ramon Rodríguez, 'Juanra', cantant de Kop, explica: "En aquest treball hem volgut cercar el nostre estil, respectant la manera de fer i tenint en compte que som Kop, una banda amb trajectòria que sempre ha caminat entre les fronteres del mètal, el hardcore i el punk".
Si vols guanyar un dels tres exemplars d'Acció directa, envia un correu electrònic a l'adreça [email protected] amb el teu nom i cognoms, telèfon i direcció postal, i la resposta a la següent pregunta: 'Com es deia el primer disc de Kop?'. Sort!

Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais