
Els francesos Phoenix actuaran com a caps de cartell de la jornada de dijous 29 de juny, que, com a novetat d'enguany, creixerà en nombre de bandes i importància, i s'equipararà així a divendres i dissabte. Els nord-americans Fleet Foxes tornaran als escenaris després de sis anys d'absència i encapçalaran la jornada de dissabte.
A més se sumen al cartell les bandes de rock també nord-americanes Warpaint i Dr. Dog, el reputat DJ londinenc Erol Alkan, la genial col·laboració entre Rosalía i Raül 'Refree' "Los Ángeles", el psicoblues meridional de Guadalupe Plata, el pop melòdic de Joan Miquel Oliver i el nou projecte en solitari d'Enric Montefusco, que se sumen als ja confirmats The Flaming Lips, Real Estate i La Casa Azul.
Enguany el festival continua creixent musicalment, però no ho farà en aforament: per garantir el benestar del públic, aquest es mantindrà com els darrers anys. D'altra banda, la meitat dels abonaments que el festival posa a la venda ja s'han esgotat, a més de set mesos vista de la cita.






.gif)


