La iniciativa s'emmarca dins la campanya #JoEmCorono, que té com a objectiu captar fons per a la recerca en relació amb el coronavirus que es desenvolupa des de la Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses, l’Hospital Germans Trias i l’Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa. Tots els beneficis que es derivin de la distribució digital de la cançó aniran directament a finançar dues línies de recerca liderades pel dr. Bonaventura Clotet: la primera, basada en l'estudi clínic per la prevenció i tractament de la Covid-19; i la segona, en el desenvolupament d’una vacuna pionera a nivell mundial.
El projecte ha estat coordinat de forma desinteressada pel propi Miki Núñez, Carlos Manzanares com a productor, Altafonte, Música Global i Universal Music Spain, i Fundació Lluita contra la Sida i les Malalties Infeccioses. La portada digital del senzill ha estat dissenyada per Sergi Segura.
La cançó compta, a hores d'ara, amb més de 10 milions de reproduccions a plataformes digitals, i ha estat utilitzada com a himne d'esperança per part d'associacions veïnals, sanitàries, escolars i corporatives.
