A més de Lali Mateu, la ballarina que acompanyarà La Companyia MINIMíssimA a Banyoles, al clip hi balla també Roger Cusidó, un altre dels artistes que acostuma a acompanyar el projecte de Gerard Díaz de tant en tant. En aquesta ocasió, La MINIMíssimA fa sonar només un instrument mínim, la concertina –a més del també menut shruti peti. I ho fa en un indret ben especial, l'espai de creació de gegants i capgrossos Sarandaca, a Granollers. D'aquesta manera, conviuen al clip músics, ballarins i artesans que treballen en diferents àmbits i escales, però units per una mateixa cura del material tradicional. La imatge del clip va a càrrec d'Albert Bach, fotògraf amb qui La COMPANYIA MINIMíssimA ja va col·laborar durant el confinament amb un muntatge al voltant de fotografies de la natura.
Curiosament, la sardana curta "Bon dia Lionor", vinculada històricament als traginers, s'interpreta i es balla a Banyoles per la festa de Sant Antoni Abat. Tot i que la versió que en fa la MINIMíssimA és instrumental, a Gerard Díaz li agrada intuir en la lletra tradicional, tocada en l'actualitat, certa reivindicació de gènere i de classe, quan la protagonista Lionor diu al pretendent:
"Aneu-vos-en a bona hora,
que a mi no m'enganyareu.
Aneu-vos-en a bona hora,
que a mi no m'enganyareu
que l'estat de la pastora
val més que ser senyora
i així no me turmenteu".
que a mi no m'enganyareu.
Aneu-vos-en a bona hora,
que a mi no m'enganyareu
que l'estat de la pastora
val més que ser senyora
i així no me turmenteu".