El feed del perfil -que ja té 221.000 seguidors- compta amb 472 publicacions que relaten com ha estat aquest any per a Rosalia: imatges de l’estudi, del seu dia a dia, la seva vida familiar i en parella amb Rauw Alejandro i de tot allò que l’ha inspirat per fer el disc. Imatges de músics que van des de Juan Luis Guerra a Daddy Yankee, passant per Nina Simone, David Bowie, Leonard Cohen o Jordi Savall amb Tomás Luis de Victoria, entre altres, i fotografies de pintures, llibres, poesia, pel·lícules, o fins i tot el videojoc Gran Theft Auto -on en el seu particular món virtual s’hi poden veure ja cartells publicitaris anunciant Motomami-.
Entre els posts, però, amb peus de foto sovint íntims i escrits tant en castellà com en català, s’hi desvelen també els títols de les noves cançons que ja té preparades: “La fama”, que va publicar ara fa un parell de mesos amb The Weeknd, i “Saoko” o “Candy” -dels quals ja ens n’ha avançat alguns segons a xarxes, com va amb fer amb el darrer senzill-, entre altres.
Són dinou els títols que ja ha avançat -malgrat que encara no és segur que tots formin part de Motomami- i n’hi ha dos que criden especialment l’atenció: “Iaia” i “Genís” -el nom del seu nebot-, dedicades a la seva família i, per tant, presumiblement cantades en l'idioma amb què s'hi comunica: el català. Si és així, totes dues se sumaran al primer èxit internacional de Rosalia en català, "Milionària". En aquest perfil d'Instagram, a més, també s’hi senten petits avançaments d’altres cançons, com la de “Sakura”:
En un altre post significatiu, Rosalia desvela el que semblen ser les claus temàtiques del disc Motomami: el binomi i la contradicció entre el quotidià i l'elevat, entre l’opulència i l’austeritat, entre la realitat i la ficció, entre el clan i l’aïllament, entre la vulnerabilitat i la força, entre la música club llatina i les balades... Les dues cares d’una mateixa moneda, que humanitzen la diva.