sector musical

Enderrock i ARC presenten l'Anuari de la Música 2022

L’informe analitza la recuperació del consum cultural i musical després de dos anys de pandèmia

 La revista compara dades del 2019, 2020 i 2021 de la indústria del directe, el sector discogràfic, els mercats i els creadors

 L’acte serà presentat per Raquel Bassas (ARC) i Lluís Gendrau (Enderrock) i intervindran Miquel Curanta (ICEC) i Daniel Granados (Ajuntament de Barcelona)

| 07/09/2022 a les 10:00h

L’Anuari de la Música és una publicació que editen conjuntament, des de fa 20 anys, l’Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC) i el grup Editorial Enderrock. L’anàlisi actual del sector es presentarà avui dimecres 7 de setembre a les 12h en roda de premsa des de la sala Ramon Muntaner de la seu de la SGAE a Barcelona.
 
L’acte comptarà amb la participació de la presidenta d’ARC Raquel Bassas, el director editorial del Grup Enderrock Lluís Gendrau, el director de l’ICEC Miquel Curanta i el delegat de Drets Culturals de l'Ajuntament de Barcelona Daniel Granados, així com representants de l’Acadèmia Catalana de la Música i les associacions sectorials de la indústria del directe (ARC), les sales (ASACC) i les companyies discogràfiques (APECAT), amb qui s’han elaborat les dades i les conclusions de cada àmbit.

L’Anuari de la Música ofereix un balanç amb anàlisis, estadístiques, articles de valoració i d'opinió amb gràfiques i rànquings complementats amb reportatges i entrevistes amb la participació de més d’un centenar de veus representatives del sector i dels artistes més destacats. Enguany, la publicació analitza la recuperació del consum cultural i musical després de dos anys de pandèmia, comparant les dades del 2019, 2020 i 2021 de la indústria del directe, el sector discogràfic, els mercats i els creadors.
 
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, sector musical, anuari de la musica 2022, anuari de la musica

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.