sector musical

Enderrock i ARC presenten l'Anuari de la Música 2022

L’informe analitza la recuperació del consum cultural i musical després de dos anys de pandèmia

 La revista compara dades del 2019, 2020 i 2021 de la indústria del directe, el sector discogràfic, els mercats i els creadors

 L’acte serà presentat per Raquel Bassas (ARC) i Lluís Gendrau (Enderrock) i intervindran Miquel Curanta (ICEC) i Daniel Granados (Ajuntament de Barcelona)

| 07/09/2022 a les 10:00h
Especial: Actualitat
Arxivat a: Enderrock, actualitat, sector musical, anuari de la musica 2022, anuari de la musica
L’Anuari de la Música és una publicació que editen conjuntament, des de fa 20 anys, l’Associació Professional de Representants, Promotors i Mànagers de Catalunya (ARC) i el grup Editorial Enderrock. L’anàlisi actual del sector es presentarà avui dimecres 7 de setembre a les 12h en roda de premsa des de la sala Ramon Muntaner de la seu de la SGAE a Barcelona.
 
L’acte comptarà amb la participació de la presidenta d’ARC Raquel Bassas, el director editorial del Grup Enderrock Lluís Gendrau, el director de l’ICEC Miquel Curanta i el delegat de Drets Culturals de l'Ajuntament de Barcelona Daniel Granados, així com representants de l’Acadèmia Catalana de la Música i les associacions sectorials de la indústria del directe (ARC), les sales (ASACC) i les companyies discogràfiques (APECAT), amb qui s’han elaborat les dades i les conclusions de cada àmbit.

L’Anuari de la Música ofereix un balanç amb anàlisis, estadístiques, articles de valoració i d'opinió amb gràfiques i rànquings complementats amb reportatges i entrevistes amb la participació de més d’un centenar de veus representatives del sector i dels artistes més destacats. Enguany, la publicació analitza la recuperació del consum cultural i musical després de dos anys de pandèmia, comparant les dades del 2019, 2020 i 2021 de la indústria del directe, el sector discogràfic, els mercats i els creadors.
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.