Nit ie-ié al Palau: Angelina i els Moderns + Òscar Dalmau

Sortegem una entrada doble per al concert del divendres 16 de desembre dins el cicle BandAutors

| 01/12/2011 a les 12:30h

T’agraden els seixanta? Has vist mai en directe el grup de pop ie-ié català per excel·lència? Angelina i els Moderns han repescat algunes cançons d’aquesta època per oferir-les en un còctel retro-pop dirigit pel polifacètic Òscar Dalmau, exercint de mestre de cerimònies radiofònic. El proper 16 de desembre seran al Palau de la Música per oferir una vetllada inoblidable! Hi vols participar?


Hem fet una llista amb cinc cançons, i volem saber quina t'agradaria sentir en el concert del proper 16 de desembre al Palau de la Música Catalana dins el cicle BandAutors.
Si vols participar a l'enquesta i entrar en el sorteig d'aquesta entrada doble, pots responent l'enquesta des d'aquí. Entre tots els que contesteu sortejarem una entrada doble pel concert. De ben segur que les cançons més votades s'inclouran dins el repertori del concert d’Angelina i els Moderns + Òscar Dalmau.
Si voleu tenir més opcions d'aconseguir entrades per aquesta nit ie-ié, estigueu molt al cas del Facebook i el Twitter d'El Palau.
Arxivat a: Concursos