videoclips

La Barraca desconnecta del costat fosc del món virtual

Estrenem el videoclip de "Carnaval", que formarà part del proper àlbum del grup de Sant Vicenç dels Horts

| 25/04/2019 a les 10:45h
Especial: Estrenes
Arxivat a: Enderrock, La Barraca, estrena, videoclip, actualitat, videoclips, Carnaval
La Barraca
La Barraca | Arxiu grup
El món és un paradís natural que no té res a veure amb les realitats del món virtual. Alguns grups com La Barraca han posat la tecnologia al centre del seu imaginari per tal de fer una crítica al que ens desconnecta de l'essència de la vida. Estrenem "Carnaval", una cançó que arriba acompanyada de videoclip i que s'inclourà al proper llarga durada de la banda, que veurà la llum el proper 10 de maig. 


Segons expliquen els membres de la formació, aquest tema reflexiona al voltant "del món virtual que estem vivint i del que vindrà". I ho fa a través de tres personatges que s'hi confronten i que exposen algunes crítiques a aquesta realitat, com "la no parla i la no escolta, la necessitat d'exposició i valoració i la identitat líquida", afirmen. 

Originaris de Sant Vicenç dels Horts, el conjunt ja ha publicat un curta durada, Mig món plora i l'altre calla (autoeditat, 2017), i a hores d'ara ja està a punt de presentar la seva pròxima referència, que portarà el nom de Miralls (autoeditat, 2019). Han format part de festivals referencials com l'Acampada Jove i el Castanyada Rock, i per a l'estiu ja estan preparant moltes dates de concerts.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El mercat digital, representa el 75% de les vendes | Per contra, la facturació global de la indústria discogràfica catalana encara ha perdut el 2018 un 2,4% | El rànquing de catalans més venuts del 2018 està liderat pel 'Disc de la Marató', Manolo García, Sergio Dalma i Rosalía | Els discos en català més venuts han estat Alfred García, Els Catarres, Doctor Prats i Els Pets | El rànquing d''streaming'
 està encapçalat per Txarango, Dàmaris Gelabert i Joan Dausà
Imatge il·lustrativa
Amb la hipercompetència de festivals i el vell format de Festa Major, les empreses d'ARC tenen un descens de públic i bolos, 
tot i consolidar el model amb una facturació positiva | Els festivals moderen el creixement d'assistents dels darrers anys | Les sales s'han reactivat amb una reconversió sectorial que ha permès un increment de públic i concerts
Imatge il·lustrativa
El públic de la música en directe augmenta del 40 al 46% | Contràriament, el consum de grans festivals i certàmens decau (del 40% al 36%) | El públic prefereix concerts de proximitat i cartells més exclusius
Imatge il·lustrativa
La presència d'artistes emergents en els principals festivals es manté en un 34% | Les programacions en llengua catalana arriben a un 24%
Imatge il·lustrativa
L'Anuari de la Música 2019 dedica el tema central a les dones en la indústria de la música | La presència femenina en la indústria musical catalana és del 33%, amb sols una tercera part de dones a escoles, festivals i indústria | La publicació dona veu en el 80% de les seves col·laboracions a dones de la indústria musical per fer-ne visible el paper i el canvi que estan produint a l'hora de conquerir més espais