Obrint Pas, Els Pets i La Troba Kung-Fú al nou CAS

| 16/03/2007 a les 07:00h

Catalunya Acció Sonora (CAS) celebra la tercera edició al Barcelona Teatre Musical (BTM) el proper 27 d’abril. El cartell el formen Obrint Pas, Els pets i La troba kung-fú. L’acte l’organitza la Fundació Cultura, i va néixer l’any 2005 amb la intenció de convertir-se en un referent de la música catalana, i en una plataforma de difusió de la llengua a Barcelona
L’edició de l’any passat es va celebrar al Palau Sant Jordi, i hi van assisitr onze mil persones, segons els organitzadors. Aquest any l’objectiu és omplir el BTM. “Convertirem el teatre en una sala d’actuacions en directe de música en català, on participaran artistes amb una trajectòria dilatada, combinats amb artistes novells”, expliquen els organitzadors.
L’actuació comença a les 10 de la nit, amb els valencians Obrint Pas, que destaquen per ser el primer grup que barreja la dolçaina, un instrument tradicional, amb l’ska i el reggae. Seguidament, actuaran Els Pets. I tancarà l’acte La Troba Kung-fú, la banda encapçalada per Joan Garriga, l’ex-líder de Dusminguet.

Arxivat a: Enderrock