Més de 100 actes per al Dia de la Música

| 21/06/2007 a les 07:00h

Avui se celebra el Dia de la Música. Els Països Catalans se sumen de nou a aquesta festa qeu esfa simultàniament a més de cent països dels cinc continent. A Barcelona es duen a terme més de 110 actuacions repartides en 60 actes que tenen lloc en sales de concerts, escoles de música, centres cívics, esglèsies, bilioteques, museus i espais a l'aire lliure repartits entre els 10 districtes de la ciutat. En total hi participen 100 antitats.
Enguany el pati del Palau de la Virreina tornarà a ser un dels centres neuràlgics de la festa. Avui, des de les 11 fins a les 21h, es podrà contemplar Sons de regalims, una instal·lació feta de regalims d'aigua a càrrec de Francesc Miralles. Durant tot el dia, l'emissora Soulnation FM traslladarà el seu equip fins a la Virreina per emetre en directe tota la programació radiofònica de música negra. L'Auditori també se sumarà a la festa amb una jornada de portes obertes i un concert extraordinari dels grans conjunts de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC). A la sala Tete Montoloiu s'hi realitzarà a partir de les 17.30h una sèrie de demostracions del ReacTable, un nou instrument dissenyat a Barcelona que la islandesa Björk ha incorporat en la seva nova gira.

Emergents +aprop
Coincidint amb el 21 de juny també comença un nou cicle d'Emergents +Aprop, un projecte de promoció impulsat i coordinat per l'Institut de Cultura de Barcelona i els diferents districtes que tenen equpaments especialitzats en música. Les bandes seleccionades per actuar el Dia de la Música són Aurea, Planeta Imaginario, Dismensionel, Paul is Dead, Le Pianc, N'Siste i Subwoofus. Actuaran en un concert a l'aire lliure i gratuït a la plaça Reial, a partir de les 17h.

Arxivat a: Enderrock