Enderrock sorteja dues entrades dobles pel festival Trobadories de Berga

| 27/06/2007 a les 16:00h

Del 29 de juny al set de juliol té lloc a la ciutat de Berga la segona edició de Les Trobadories, que duen com a subtítol ‘Trobada Internacional de Música Antiga del Sud d’Europa’. Es van engegar l’any passat amb la vocació de presentar la música antiga des d’una perspectiva oberta, vinculant-la, d’una banda, a la cançó i la poesia d’inspiració trobadoresca i, de l’altra, a la música tradicional. La segona edició vol consolidar aquesta línia i reuneix intèrprets del que es coneix com a música antiga (amb repertoris renaixentistes i barrocs), al costat de propostes més vinculades a la música d’arrel i a l’experimentació.
Entre aquests primers, en un sentit més estricte, hi haurà Josep Cabré i la Colombina, Zapico II, Favola in Música, Santiago Pereira, La Perla Scaramazza, Xacona, Trio Coen Engelhardt + Laura Vinyes + Eva del Campo i Stil BCN. Pel que fa a les propostes més eclèctiques, actuaran a Berga Maram Trio (30 de juny), el conjunt integrat per Mariona Sagarra (veu), Marc Egea (viola de roda) i Marina Albero (saltiri); el jove grup Xazzar (30 de juny), amb un directe festiu que mira a les músiques balcàniques, gitanes i el klezmer de l’est d’Europa; els Ministrils del Raval (1 de juliol), amb una cercavila d’inspiració medieval; l’intèrpret guineà de kora Nino Galissa (5 de juliol), amb un repertori religiós dels griots de la cultura mandinga, i Olga Miracle i Stella Splendens (6 de juliol), amb cançons populars occitanes. L’espectacle final serà una producció pròpia: la Cobla de Ministrers d’en Guillem de Berguedà (7 de juliol).
Enderrock.cat sorteja dues entrades dobles per al festival Trobadories entre tots els lectors que ens enviin un correu electrònic amb les seves dades i telèfon de contacte.
Arxivat a: Enderrock